• العربية
  • English
Brand
  • برنامه‌ها
  • تلویزیون
  • شنیداری
  • ایران
  • جهان
  • حقوق بشر
  • انقلاب ملی
  • جاویدنامان
  • گزارش ویژه
  • ورزش
  • بازار
  • برنامه‌ها
  • تلویزیون
  • شنیداری
  • ایران
  • جهان
  • حقوق بشر
  • انقلاب ملی
  • جاویدنامان
  • گزارش ویژه
  • ورزش
  • بازار
  • پوسته
  • زبان
    • العربية
    • English
  • برنامه‌ها
  • تلویزیون
  • شنیداری
  • ایران
  • جهان
  • حقوق بشر
  • انقلاب ملی
  • جاویدنامان
  • گزارش ویژه
  • ورزش
  • بازار
کلیه حقوق قانونی این سایت متعلق به ولانت‌مدیا است.
volant media logo

پیام مخاطب از شاهرود: از بام بیمارستان زنان به معترضان شلیک کردند

۲۶ دی ۱۴۰۴، ۱۳:۲۷ (‎+۰ گرینویچ)

در حالی‌ که پیام‌های دریافتی ایران‌اینترنشنال ابعادی بی‌سابقه از خشونت حکومت علیه اعتراضات میلیونی مردم را نشان می‌دهد، مخاطبان اکنون از شاهرود از شلیک گلوله‌های جنگی و همچنین تیراندازی ماموران از بالای مراکز درمانی خبر می‌دهند.

یک شهروند از شاهرود با ارسال پیامی به ایران‌اینترنشنال گفت که در این شهر ماموران حکومت از پشت‌بام بیمارستان زنان و زایمان «بهار» به سمت مردم معترض شلیک کردند.

استان سمنان در هفته‌های اخیر شاهد اعتراضات بازاریان، دانشگاهیان و مردم در خیابان‌ها بوده است؛ اعتراضاتی که در آن شعارهای «پهلوی برمی‌گرده» سر داده شد.

از سوی دیگر، مخاطبی در تهران در روایت خود بر شلیک گلوله‌های جنگی به سمت مردم تاکید کرد و گفت آثار این گلوله‌ها هنوز روی درهای فلزی ساختمان‌ها در این منطقه قابل مشاهده است.

در روزهای اخیر، روایت‌ها و تصاویر منتشرشده حاکی از گسیل گسترده نیروهای مسلح و شلیک مستقیم با تیربار به سمت مردم در بسیاری از شهرها بوده است.

Banner
Banner

پربازدیدترین‌ها

اختلال مجدد در شبکه بانکی کشور؛ ارائه خدمات در ۸ بانک متوقف شد
۱

اختلال مجدد در شبکه بانکی کشور؛ ارائه خدمات در ۸ بانک متوقف شد

۲

تمجید شکیرا از مسی: برای خیلی‌ها الگویی، به درخشیدن ادامه بده!

۳

نیمه دوم بازی فرانسه-عراق به‌دلیل شرایط جوی دست‌کم ۶۰ دقیقه به تاخیر افتاد

۴

۱۰ گل در شش مسابقه پیاپی؛ آمار خیره‌کننده پادشاه جام جهانی از قطر تا آمریکا

۵

کیلیان امباپه: مسی و رونالدو بهترین بازیکنان جهان هستند و من پشت سر آنها هستم

انتخاب سردبیر

  • فرماندهی سایبری کشور حمله به زیرساخت بانک‌ها در ایران را تایید کرد

    فرماندهی سایبری کشور حمله به زیرساخت بانک‌ها در ایران را تایید کرد

  • دستور تخلیه هتل‌ها برای شهروندان جنگ‌زده‌ای که هنوز خانه‌هایشان بازسازی نشده است

    دستور تخلیه هتل‌ها برای شهروندان جنگ‌زده‌ای که هنوز خانه‌هایشان بازسازی نشده است

  • خشخاش برای معاش؛ روایت یک تغییر در اقتصاد روستا
    اختصاصی

    خشخاش برای معاش؛ روایت یک تغییر در اقتصاد روستا

  • نان در کمتر از یک سال تا ۱۰۰ درصد گران شد

    نان در کمتر از یک سال تا ۱۰۰ درصد گران شد

  • روان‌شناسی رابطه جامعه با نمادهای ملی در بحران‌های سیاسی و اجتماعی
    تحلیل

    روان‌شناسی رابطه جامعه با نمادهای ملی در بحران‌های سیاسی و اجتماعی

بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۶

•
•
•

مطالب بیشتر

پیام مخاطب از شاهرود: از بام بیمارستان زنان به معترضان شلیک کردند

۲۶ دی ۱۴۰۴، ۱۳:۲۳ (‎+۰ گرینویچ)
پیام مخاطب از شاهرود: از بام بیمارستان زنان به معترضان شلیک کردند
100%

در حالی‌ که پیام‌های دریافتی ایران‌اینترنشنال ابعادی بی‌سابقه از خشونت حکومت علیه اعتراضات میلیونی مردم را نشان می‌دهد، مخاطبان اکنون از شاهرود از شلیک گلوله‌های جنگی و همچنین تیراندازی ماموران از بالای مراکز درمانی خبر می‌دهند.

یک شهروند از شاهرود با ارسال پیامی به ایران‌اینترنشنال گفت که در شهرستان شاهرود، استان سمنان، ماموران حکومت از پشت‌بام بیمارستان زنان و زایمان «بهار» به سمت مردم معترض شلیک کردند.

استان سمنان در هفته‌های اخیر شاهد اعتراضات بازاریان، دانشگاهیان و مردم در خیابان‌ها بوده است؛ اعتراضاتی که در آن شعارهای «پهلوی برمی‌گرده» سر داده شد.

از سوی دیگر، مخاطبی در تهران در روایت خود بر شلیک گلوله‌های جنگی به سمت مردم تاکید کرد و گفت آثار این گلوله‌ها هنوز روی درهای فلزی ساختمان‌ها در این منطقه قابل مشاهده است.

در روزهای اخیر، روایت‌ها و تصاویر منتشرشده حاکی از گسیل گسترده نیروهای مسلح و شلیک مستقیم با تیربار به سمت مردم در بسیاری از شهرها بوده است.

مقام‌های قضایی و انتظامی حکومت بارها بر برخورد شدید و سریع با مردم تاکید کرده‌اند.

امیرحسین محمدزاده، بازیکن ۱۸ ساله تیم فوتبال دلوارافراز تهران به دست جمهوری اسلامی کشته شد

۲۶ دی ۱۴۰۴، ۱۳:۱۷ (‎+۰ گرینویچ)

براساس گزارش‌های رسانه‌ای، امیرحسین محمدزاده، بازیکن ۱۸ ساله تیم فوتبال جوانان دلوارافراز تهران، در جریان انقلاب ملی ایرانیان علیه جمهوری اسلامی، در اعتراضات منطقه افسریه در تهران، با شلیک مستقیم گلوله نیروهای سرکوب جمهوری اسلامی، کشته شده است.

باوجود کشته‌ شدن محمدزاده در جریان اعتراضات هفته گذشته، نیروهای امنیتی به شرط پذیرش «بسیجی» بودن محمدزاده از سوی خانواده، حاضر به تحویل پیکر او شدند.

میلاد زنیدپور، بازیکن پیشین فولاد و ساپیا دراین‌باره نوشته: «پس از این جنایت، در سکوت خبری کامل، برای او پرونده‌سازی کردند و پیکر بی‌جانش را فقط با این شرط به خانواده تحویل دادند که اعلام کنند امیرحسین عضو نیروی بسیج بوده است. خانواده را تهدید و مجبور کردند که سکوت کنند و اجازه‌ی هیچ‌گونه صحبت یا اعتراضی نداشته باشند.»

به نوشته او «به اجبار مأموران سرکوب، امیرحسین، در قطعه‌ی ۴۲ و در کنار کشته‌شدگان موسوم به «شهدای جنگ ۱۲ روزه» به خاک سپرده شد؛ بی‌آنکه حقیقت گفته شود، بی‌آنکه عدالت وجود داشته باشد.»

تسنیم، خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران هم تایید کرده که پیکر این فوتبالیست ۱۸ ساله، در «قطعه ۴۲ شهدا» دفن شده است.

امیرحسین محمدزاده، بازیکن ۱۸ ساله تیم فوتبال دلوارافراز تهران به دست جمهوری اسلامی کشته شد

۲۶ دی ۱۴۰۴، ۱۳:۱۳ (‎+۰ گرینویچ)
امیرحسین محمدزاده، بازیکن ۱۸ ساله تیم فوتبال دلوارافراز تهران به دست جمهوری اسلامی کشته شد
100%

براساس گزارش‌های رسانه‌ای، امیرحسین محمدزاده، بازیکن ۱۸ ساله تیم فوتبال جوانان دلوارافراز تهران، در جریان انقلاب ملی ایرانیان علیه جمهوری اسلامی، در اعتراضات منطقه افسریه در تهران، با شلیک مستقیم گلوله نیروهای سرکوب جمهوری اسلامی، کشته شده است.

باوجود کشته‌ شدن محمدزاده در جریان اعتراضات هفته گذشته، نیروهای امنیتی به شرط پذیرش «بسیجی» بودن محمدزاده از سوی خانواده، حاضر به تحویل پیکر او شدند.

میلاد زنیدپور، بازیکن پیشین فولاد و ساپیا دراین‌باره نوشته: «پس از این جنایت، در سکوت خبری کامل، برای او پرونده‌سازی کردند و پیکر بی‌جانش را فقط با این شرط به خانواده تحویل دادند که اعلام کنند امیرحسین عضو نیروی بسیج بوده است. خانواده را تهدید و مجبور کردند که سکوت کنند و اجازه‌ی هیچ‌گونه صحبت یا اعتراضی نداشته باشند.»

به نوشته او «به اجبار مأموران سرکوب، امیرحسین، در قطعه‌ی ۴۲ و در کنار کشته‌شدگان موسوم به «شهدای جنگ ۱۲ روزه» به خاک سپرده شد؛ بی‌آنکه حقیقت گفته شود، بی‌آنکه عدالت وجود داشته باشد.»

تسنیم، خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران هم تایید کرده که پیکر این فوتبالیست ۱۸ ساله، در «قطعه ۴۲ شهدا» دفن شده است.

از آغاز انقلاب ملی ایرانیان علیه جمهوری اسلامی، تعداد زیادی از فوتبالیست‌ها و مربیان، با شلیک مستقیم نیروهای سرکوب جمهوری اسلامی، جان باخته‌اند؛ مجتبی ترشیز، بازیکن پیشین تراکتور، امیرمحمد کوهکن، فوتسالیست، ریبین مرادی، فوتبالیست ۱۷ ساله تیم سایپا، میلاد (مهدی) لواسانی، مربی فوتبال پایه و بازیکن پیشین سایپا، تنها تعدادی از افرادی هستند که کشته‌شدن آنها به‌دست نیروی سرکوب جمهوری اسلامی در قطعی کامل اینترنت در ایران، به تایید رسیده است.

یک خبرنگار حکومتی در صداوسیما: پزشکی قانونی از شمار کشته‌شدگان غافلگیر شد

۲۶ دی ۱۴۰۴، ۱۳:۰۲ (‎+۰ گرینویچ)

محمد نگینی‌پور، از خبرنگاران وابسته به حکومت، در برنامه‌ای که از صداوسیمای جمهوری اسلامی پخش شده است، با اشاره به این‌که پزشکی قانونی از شمار اجساد کشته‌شدگان اعتراضات «غافلگیر» شد، گفت: «همه سوله‌ها پر شده بود. پزشکی قانونی و همه آن‌هایی که آنجا بودند غافلگیر شده بودند و انتظار این تعداد را نداشتند.»

شورای سردبیری ایران‌اینترنشنال پیش‌تر در بیانیه‌ای اعلام کرد در بزرگ‌ترین کشتار تاریخ معاصر ایران، نیروهای سرکوب جمهوری اسلامی عمدتا در دو شب پیاپی، پنج‌شنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ دی‌، دست‌کم ۱۲ هزار نفر را به قتل رساندند.

100%

شلیک با گلوله جنگی از بام بیمارستان زنان شاهرود

۲۶ دی ۱۴۰۴، ۱۲:۵۵ (‎+۰ گرینویچ)

در حالی که پیام‌های دریافتی ایران‌اینترنشنال ابعادی بی‌سابقه از خشونت حکومت علیه اعتراضات میلیونی مردم را نشان می‌دهد، مخاطبان اکنون از شلیک گلوله‌های جنگی و همچنین تیراندازی ماموران از بالای مراکز درمانی خبر می‌دهند.

یک شهروند از شاهرود با ارسال پیامی به ایران‌اینترنشنال گفت که در شهرستان شاهرود، استان سمنان، ماموران حکومت از پشت‌بام بیمارستان زنان و زایمان «بهار» به سمت مردم معترض شلیک کردند.

استان سمنان در هفته‌های اخیر شاهد اعتراضات بازاریان، دانشگاهیان و مردم در خیابان‌ها بوده است؛ اعتراضاتی که در آن شعارهای «پهلوی برمی‌گرده» سر داده شد.

100%

از سوی دیگر، مخاطبی در تهران در روایت خود بر شلیک گلوله‌های جنگی به سمت مردم تاکید کرد و گفت آثار این گلوله‌ها هنوز روی درهای فلزی ساختمان‌ها در این منطقه قابل مشاهده است.

در روزهای اخیر، روایت‌ها و تصاویر منتشرشده حاکی از گسیل گسترده نیروهای مسلح و شلیک مستقیم با تیربار به سمت مردم در بسیاری از شهرها بوده است.

مقام‌های قضایی و انتظامی حکومت بارها بر برخورد شدید و سریع با مردم تاکید کرده‌اند.