آمریکا تلاشها را برای دستیابی به آتشبس غزه افزایش میدهد
متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا دوشنبه در یک نشست خبری گفت که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه ایالات متحده، تلاشها را برای دستابی به آتشبس و توافق آزادسازی گروگانها در غزه، افزایش خواهد داد.
میلر گفت که بلینکن دوشنبه طی دیداری با ران درمر، وزیر امور استراتژیک اسرائیل درباره ترغیب اسرائیل برای پیشبرد طرحی قابل اجرا در زمینه مدیریت غزه پس از جنگ گفتوگو خواهد کرد.
تایمز اسرائیل نوشت که ایالات متحده مدتهاست از عملکرد بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر اسرائیل، نسبت به موضوع اخیر ابراز نارضایتی کرده است.







