مراد ویسی، تحلیلگر ارشد ایراناینترنشنال، گفت: «به نظر میرسد سفارتخانههای اروپایی از بیم حملات احتمالی عوامل حکومتی تصمیم به کمرنگ کردن حضورشان در تهران گرفتهاند، چرا که نشانهای از مذاکره جدی میان جمهوری اسلامی و اروپا دیده نمیشود و احتمال افزایش تنشها بالاست.»