محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در باکو گفت: «تفاهم اسلامآباد نه نتیجه فشار و اجبار، بلکه حاصل مقاومت ایران بود و این تفاهمنامه به اعلامیه شکست آمریکا تبدیل شد.»
نظر شما درباره این ادعای آقای قالیباف چیست؟ آیا جمهوری اسلامی واقعاً آمریکا را شکست داده است؟