محمد تقوی، ایران اینترنشنال، در برنامه هتتریک، درباره همراهی ایرانیان خارج از کشور با مردم معترض ایران، گفت: «مردم ما احساسی هستند و تصمیماتشان را بر مبنای احساس میگیرند و همیشه هم موفق بودهاند. چیزی که الان مردم ما در خارج از کشور انجام میدهند، بازتاب صدای خفقانگرفته داخل ایران است و این حضور پرشور نشاندهنده احساسی بودن مردم ما است. جمهوری اسلامی زمینگیر شده و اگر مردم خارج از ایران نبودند، شاید این اتفاق نمیافتاد.»