سربازگیری یا اخراج؟ سیاست دوگانه جمهوری اسلامی در قبال افغانستانیها
جابر رجبی، تحلیلگر سیاسی میگوید: «جمهوری اسلامی بهجای پاسخگویی، مردم را مقصر میداند. حالا با اخراج افغانستانیها، نانی که خودش در سفره گذاشته بود را پس میگیرد؛ چون از آنها برای نیروهای نیابتی سرباز میخواست.»