پنج وزیران اقتصاد و دارایی از کشورهای ایتالیا، آلمان، اسپانیا، پرتغال و اتریش از اتحادیه اروپا خواستند برای مقابله با موج جدید افزایش قیمت انرژی، بر سودهای اضافی شرکتهای انرژی مالیات وضع کند.
نیلوفر پورابراهیم، خبرنگار ایراناینترنشنال، گزارش میدهد