صدراعظم آلمان از توافق آتشبس جمهوری اسلامی و اسرائیل استقبال کرد و آن را پیشرفتی بسیار خوب توصیف کرد.احمد صمدی، خبرنگار ایراناینترنشنال، گزارش میدهد