جلال طالبی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران، در برنامه هتتریک درباره شانس صعود تیم ملی به مراحل حذفی جام جهانی، گفت: «تیم ملی باید بلافاصله پس از صعود برنامهریزی را آغاز کرده باشد. بهخصوص از لحاظ بدنی باید به آمادگی لازم برای برگزاری سه بازی در دوازده روز برسیم.»
محمد تقوی، ایران اینترنشنال: «قلعهنویی مصاحبه خوبی کرد و گفت از همین روز صعود برنامهریزی برای جام جهانی آغاز شده و امیدوارم این طور باشد. بازیکنان تیم ملی اما باید بدانند که به جای نماینده حکومت، باید نماینده مردم ایران باشند و صدای آنها باشند. ما داریم میبینیم این بازیکنان هیچ همنوایی با مردم ندارند. اصلا قهرمان جام جهانی هم بشوند، چه کمکی به مردم ایران میشود وقتی با صعود ایران به جام جهانی حتی یک بوق هم در خیابان زده نشد؟ تیم ملی دیگر آن بهانه خوشحالی مردم نیست که باید فکر کنند ببینند دلیل آن چیست.»