ایالت پنجاب پاکستان با تشدید بحران سیل روبهروست؛ سطح آب رودخانهها بالا آمده و زمینهای کشاورزی و شهرهای بزرگی چون لاهور در خطرند. سازمان مدیریت بحران هشدار بارشهای بیشتر داده است.
گفتوگو با جواد همدانی، خبرنگار ایراناینترنشنال