رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی، در پاسخ به سوالی درباره ۴۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنیشده در ایران که معادل ۹ بمب اتم تلقی میشود، گفت: «ایران تنها کشوری در جهان است که در این سطح، که بسیار به سطح ساخت بمب نزدیک است، اقدام به انباشت اورانیوم کرده است.»