رها پوربخش، ایران اینترنشنال، در برنامه هتتریک درباره درخشش علیپور در لیگ با وجود فشار هواداران، گفت: «علیپور روند خودش را حفظ کرده و خیلی بازیکن سر به زیری هم هست. فصل گذشته هم اگر پنالتیها را میزد، آقای گل میشد اما همچنان هواداران پرسپولیس میگویند حتما باید مهاجم فیکس بگیریم.»