محمد تقوی، ایران اینترنشنال، در برنامه هتتریک درباره بیماری سرژ اوریه گفت: «در باشگاههای معتبر در قرارداد قید میکنند که این قرارداد پس از پشت سر گذاشتن تست پزشکی، معتبر میشود. فوتبال ایران باید یاد بگیرد که وقتی با یک بازیکن خارجی قرارداد میبندد که روی آن شناخت ندارد، این بند را در قرارداد ثبت کند. اوریه بازیکن بسیار خوبی است که میتواند به فوتبال ایران کمک کند اما این اتفاقات به او لطمه میزند.»