کامیار بهرنگ: جمهوری اسلامی تحریمها را ساخت و مردم ایران زیان دیدند
کامیار بهرنگ، عضو تحریریه ایراناینترنشنال، گفت: «جمهوری اسلامی با آمریکا وارد جنگ شد و پیامد این رویارویی تحریمهایی بود که جمهوری اسلامی آنها را طراحی و اجرا کرد و اکنون ضررش را مردم ایران باید بپردازند.»