مزدک میرزایی، ایران اینترنشنال، در برنامه هتتریک درباره افت تراکتور در لیگ جدید گفت: «تراکتور فصل گذشته با ۵۵ گل بهترین خط حمله لیگ را با فاصله در اختیار داشت اما در دو هفته ابتدایی این فصل هنوز گل نزده است. تیمی که تقویت شده باید بهتر بازی کند و بهتر نتیجه بگیرد اما تنها بازی خوبی که از تراکتور دیدیم، نیمه دوم سوپرجام بود. این تیم آمادهسازی خوبی هم داشت و در ترکیه چهار بازی تدارکاتی داشت. خریدهای خارجی خوبی هم داشتند و تقریبا دو بازیکن در هر پست دارند. اما دو مشکل هم دارند؛ محرومیت بیرانوند و وضعیت نامشخص بهترین پاسور فصول گذشته لیگ، ریکاردو آلوز.»