مسعود منیری، کارشناس انرژی هستهای، میگوید: «اگر کنسرسیومی از سوی غربیها پیشنهاد میشود، هدف آن حل مسئله غنیسازی در داخل ایران است، اما طبیعتاً طرف غربی میخواهد این کنسرسیوم خارج از خاک ایران مستقر باشد.»