بازنشستگان مخابرات در ادامه «دوشنبههای اعتراضی» در شهرهای اهواز، سنندج و تهران تجمع کردند. آنها خواستار اجرای رای دیوان عدالت اداری، متناسبسازی حقوق، پرداخت معوقات مزدی و رسیدگی به وضعیت بیمه درمانی خود شدند.
گفتوگو با روزبه بوالهری، عضو تحریریه ایراناینترنشنال