به گزارش ایسنا حدود ۶۰ درصد ظرفیت پذیرش دانشجو در ایران، از جمله در علوم پزشکی، سهمیهای است و تنها ۴۰ درصد به داوطلبان آزاد میرسد. سهمیهها نقش تعیینکنندهای در رشتههای پرمتقاضی دارند و همین مساله حساسیتها و انتقادها را افزایش داده است.
گفتوگو با رقیه رضایی، روزنامهنگار