اسرائیل ماهواره جدیدی به فضا پرتاب کرد. وزیر دفاع این کشور گفت این ماهواره امکان زیر نظر داشتن دائمی دشمنان را فراهم میکند. پیشتر گزارشهایی منتشر شده بود که ماهوارههای اسرائیل نقش کلیدی در حمله به ایران داشتهاند.
گزارش بابک اسحاقی، خبرنگار ایراناینترنشنال