همزمان با آغاز روند فعالسازی مکانیسم ماشه، منابع ایراناینترنشنال خبر دادند که پیامهای تهران به واشینگتن بیپاسخ مانده است. مقامهای جمهوری اسلامی در جلسات خصوصی تأیید کردند که تهران دستکم ۱۵بار به آمریکا پیام داده است
گفتوگو با امیر سلطانزاده، عضو تحریریه ایراناینترنشنال