نایبرییس اتاق بازرگانی ایران از فساد گسترده ارزی (معادل ۲۰ میلیارد دلار) در تجارت خارجی خبر داد.
قدیر قیافه گفت: «این مشکل ناشی از تحریمهای داخلی است و به شرطی حل میشود که ارز صادرکننده با نرخ واقعی در بازار عرضه شود.»
گفتوگو با آرش حسننیا، روزنامهنگار اقتصادی