علی شیرازی، عضو تحریریه ایراناینترنشنال، گفت: «اختلافها در درون حکومت در یک سطح واقعی و راهبردی است، اما در سطحی دیگر به این دلیل مطرح میشود که دست تیم مذاکرهکننده برای گرفتن امتیازهای بیشتر باز بماند.»
او افزود: «هدف این است که طرف آمریکایی احساس کند در داخل ایران فشارهای جدی وجود دارد و اگر امتیاز بیشتری ندهد، توافق ممکن است با مشکل مواجه شود.»