وزیر دفاع جمهوری اسلامی: در صورت حمله اسرائیل از موشکهای جدید استفاده میکنیم
در حالیکه فقط ۱۰ روز به پایان مهلت ۳ کشور اروپایی برای فعالسازی مکانیسم ماشه باقی مانده است، عزیز نصیرزاده، وزیر دفاع جمهوری اسلامی، گفت در صورت حمله اسرائیل، تهران از موشکهای جدید خود استفاده خواهد کرد.