همزمان با دیدار تیمهای ملی ایران و بلژیک، شماری از ایرانیان مقیم ایالات متحده با برگزاری تجمعی در واشینگتن دیسی، خواستار توجه افکار عمومی به وضعیت داخل ایران شدند.
گزارش مرضیه حسینی، خبرنگار ایراناینترنشنال