مزدک میرزایی درباره ناکامی تیم فوتبال ایران در صعود به مرحله یکشانزدهم نهایی جام جهانی گفت: «این تیم به دلیل بیاعتنایی به وضعیت مردم، شایستگی صعود را نداشت. مردم داغدیده به یاد خواهند داشت که بازیکنان تیم ملی فوتبال در کنار حکومت و در برابر مردم ایستادند.»