غلامرضا نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی، در واکنش به کمبود شکر و روغن در بازار اعلام کرد برای واردات این کالاها به ارز ترجیحی و درآمدهای حاصل از فروش نفت نیاز است.
گفتوگو با رضا غیبی، عضو تحریریه ایراناینترنشنال