عباس علیآبادی، وزیر نیرو، با انتقاد از وضعیت وخیم انرژی در دولت قبل، موجی از واکنشها را برانگیخت؛ چراکه او در کابینه رئیسی وزیر صمت بود. همزمان فعالان صنعتی با هشدار نسبت به بحران برق، عملکرد وزارت نیرو را مقصر دانسته است.
گفتوگو با آرش حسن نیا، روزنامه نگار اقتصادی