جمهوری اسلامی میگوید در واکنش به حملات اسرائیل به لبنان، تبادل پیام با آمریکا را متوقف میکند و هشدار داده است که تشدید تنش در لبنان «قابل تحمل نخواهد بود».
اما چرا سرنوشت ایران باید به لبنان گره بخورد؟
امشب در «برنامه با کامبیز حسینی» از شما میپرسیم: اگر فقط دو دقیقه فرصت داشتید، به مقامهای جمهوری اسلامی دربارهٔ لبنان، اسرائیل و آیندهٔ ایران چه میگفتید؟