مسعود پزشکیان، با اشاره به بحران آب در تهران گفت این شهر دیگر توان ایفای نقش پایتختی را ندارد و انتقال مرکز سیاسی کشور به یک ضرورت تبدیل شده است.
جزئیات بیشتر با اردوان روزبه، خبرنگار ایراناینترنشنال